zondag 21 september 2014

Mijn eerste blogpost: Look-a-like Dr. Martens!



Hier is 'ie dan: mijn eerste blogpost. En om maar gelijk met de deur in huis te vallen heb ik hier een leuk budget item voor jullie!

Ik was er al zo lang naar op zoek: goede look-a-like Dr. Martens. Bij de Schoenenreus hadden ze een mooi paar, maar deze waren bordeaux rood en ik wilde graag zwarte. Ook kostten deze (als ik het me goed herinner) nog ongeveer vijftig euro. En na ongeveer een jaar zoeken en afwachten is mijn geduld beloond, want toen ik twee weken geleden de folder van de van Haren door bladerde kwam ik dit paar tegen.


Waar ze in afwijken van de echte Dr. Martens zijn de ontbrekende gele stiksels en het ritsje aan de binnenkant van je enkel. Maar stiekem is dat ritsje ook wel handig aangezien je zo nooit meer je veters hoeft te strikken. ;)


Ze zijn te koop bij van Haren en kosten €29,95. Ze zullen hoogst waarschijnlijk niet even lang mee gaan als echte Dr. Martens, maar ze zijn leuk voor erbij. Ik kan ze niet vinden op de webshop van van Haren, maar heb ze wel kunnen vinden in de folder en winkel (Gouda).

3 reacties:

Anne Fransen zei

Hee! Ik heb al het hele weekend je vlog lopen refreshen, haha! Wat een gave Docs zeg! Leuk artikel eb je ervan gemaakt, ik ben benieuwd naar al de posts die nog gaan komen. Keep up the good work! X An

Anne Fransen zei

*blog (ik heb een typpolio) haha

Unknown zei

Dankjewel Anne!!

Een reactie posten

 

braveblackbird Copyright © 2014 Powered by Blogger