dinsdag 7 oktober 2014

Hema Eyeliner

Een goede eyeliner is lastig te vinden. Je hebt zo veel verschillende soorten en merken in verschillende prijsklassen. Ik gebruikte eerst vaak een pen eyeliner van Escence of Catrice. Lekker goedkoop, maar droogde altijd zó snel uit. Meestal al binnen een week. Ik besloot toen eyeliner van Maxfactor te kopen, wel wat duurder maar ik hoopte dat die dan ook wat langer meeging. Dit was een hele fijne liquid eyeliner met een kwastje en hij was waterproof. 
Een vriendin van mij gebruikte eyeliner van de Hema. Toen ik die een keer uitprobeerde omdat ik mijn eigen eyeliner was vergeten, was ik meteen overtuigd. Je kan met het kwastje hele precieze en intens zwarte lijntjes zetten. Hij gaat super lang mee: nu al een half jaar terwijl ik hem (bijna) elke dag gebruik.
De verpakking is erg simpel: zwart/wit. In principe houd ik wel van minimalisme, maar deze verpakking is toch wel een beetje saai en misschien wat goedkoop. Je ziet gelijk aan de verpakking dat het een product van Hema is mede door het lettertype. Niks mis mee, goed herkenbaar. 
Goed voor dunne en dikke lijntjes
Hij blijft er goed zitten gedurende dag, maar is niet waterproof. Een nadeel is dat je met eyeliners als deze het bijna niet kan voorkomen dat de eyeliner in je wimpers gaat zitten. Ik vind dat persoonlijk niet zo'n probleem, ik haal het gewoon van m'n wimpers af als het droog is en breng daarna mascara aan. Alleen is het misschien niet zo goed voor je wimpers... als je te hard trekt of knijpt in je wimpers kun je ze eruit trekken.
Niet m'n beste lijntje ooit...
Ik vind dit echt een hele fijne eyeliner. Het beste is nog wel de prijs: €2,50! Voor een eyeliner die het zo goed doet en zo lang mee gaat is dat echt heel weinig. Er zijn ook nog allerlei kleurtjes: een soort koperkleur, metallic licht blauw, donker blauw  en nog meer

Steeds vaker zie ik make-up producten van de Hema voorbij komen. Het blijken meestal kwalitatief goede producten voor een budget prijs. Dat belooft wat! 


Wat voor eyeliner gebruik jij?



0 reacties:

Een reactie posten

 

braveblackbird Copyright © 2014 Powered by Blogger