maandag 10 november 2014

Hooded eyes

Ik heb hooded eyes. Wat is dat? Dat is een oogvorm. Bij mij is het zo dat mijn ooglid een beetje over mijn bewegend ooglid heen valt. Eerst vond ik dit heel erg, omdat ik dacht en las op internet dat ik nooit normaal oog make-up zou kunnen dragen.

 
Op internet kom je heel veel van dat soort negatieve berichten tegen. Zoals dat je geen winged eyeliner kan dragen, waar ik echt gek op ben. En dat het geen zin heeft om oogschaduw op te doen, omdat je die toch niet ziet zitten, want je ooglid valt er overheen! Onzin!
Ook heel veel beroemdheden en modellen zoals Jennifer Lawrence, Blake Lively en Taylor Swift hebben hooded eyes. 

Ik ga natuurlijk niet bij de pakken neer zitten. Ik probeer nu make-up looks aan te passen op zo'n manier dat het ook mooi staat op mijn ogen. Heel veel mensen hebben namelijk hooded eyes en in heel verschillende mate. Bij sommige mensen is het bewegend ooglid helemaal niet meer zichtbaar, bij sommige gedeeltelijk. Natuurlijk kan je je eyeliner e.d. ook dragen zoals mensen doen die geen hooded eyes hebben! Als je zo tevreden bent moet je daar vooral niks aan veranderen. Binnenkort zal ik proberen een ooglook te posten speciaal voor hooded eyes. 


Hooded eyes zijn dus ook helemaal niet lelijk. Als je in Google afbeeldingen een aantal van je idolen op zou zoeken is er een hele grote kans dat er een of meerdere ook hooded eyes hebben. Als ik zo kijk naar bijvoorbeeld Taylor Swift vind ik het ook wel iets heel zwoels of mysterieus' hebben! En ik ben helemaal gek op Blake Lively, dus toen ik erachter kwam dat zij ook hooded eyes heeft maakte ik me niet druk meer. 

En natuurlijk zijn ogen die niet hooded zijn en ogen met een andere (speciale) vorm ook heel mooi! 



Heb jij ook hooded eyes of een andere oogvorm en heb je je hier weleens zorgen omgemaakt?

0 reacties:

Een reactie posten

 

braveblackbird Copyright © 2014 Powered by Blogger