zaterdag 4 oktober 2014

Meet the roommate

Dit is Ivy (Ivory)
Het is dierendag! Daarom leek het me leuk om m'n kamergenootje voor te stellen. Huh? Ik deel mijn kamer met een kamergenootje. Gelukkig neemt ze niet zo veel ruimte in als ikzelf...

Ze heeft een hok in mijn kamer die bijna altijd open staat. Alleen 's nachts doe ik hem soms dicht. Konijnen houden erg van verstoppen, dus meestal als ik thuis kom zit ze achter mijn bed of onder mijn bureau. Maar als ik op m'n kamer ben komt ze gezellig even bij me zitten.
Doordat ze zo'n lange vacht heeft moet ze ongeveer 2 keer per week gekamd worden. Dat is eigenlijk een heel leuk klusje.

Konijnen zijn in tegenstelling tot wat de meeste mensen denken (daar hoor ik zelf ook bij) heel intelligent. Ik ben nu een boek aan het lezen: "High five met je konijn" waarin staat uitgelegd hoe je je konijn trucjes en commando's kan leren. Echt hilarisch! Ik ben benieuwd of Ivy dat soort dingen kan leren... Als ze een kunstje geleerd heeft zal ik daar wel een filmpje van maken.



Heb jij huisdieren? En doe je nog iets speciaals op dierendag?



0 reacties:

Een reactie posten

 

braveblackbird Copyright © 2014 Powered by Blogger