maandag 3 november 2014

(HUGE) Shoplog: Primark Herfst 2014

Toen ik even geleden mijn zomerkleren uitzocht en in een koffer stopte om naar zolder te sturen, kwam ik erachter dat ik bijna geen winterkleding had... Doordat ik vorig jaar de hele winter ziek ben geweest heb ik helemaal geen basis op kunnen bouwen! Daar was maar één ding aan te doen:

SHOPPEN.

Om lekker veel voor weinig te kunnen inslaan ging ik naar de Primark, gezellig samen met mijn moeder op een woensdagmiddag omdat ik vroeg uit was. Jammer genoeg maakte dat niet veel uit... het was druk zoals gewoonlijk bij Primark Rotterdam. Mijn missie was om (fluffy) truien en vesten te kopen en wat leuke tops om eronder te dragen. Als ik ze tegen kwam ook wat leuke accessoires en een mooi oogschaduw palette dat ik voorbij zag komen op de blog van Nicole (Eén van mijn favoriete bloggers!). Maar die was helaas uitverkocht. Klik hier om naar haar review van het palette te gaan.
Als eerste deze peplum top. Hij is grijs/wit van kleur met een bloemenpatroontje. Hij is redelijk kort, maar nog niet echt een crop top te noemen. Met een high-waisted broek eronder staat dat denk ik heel leuk. Bij de kassa kwam ik erachter dat 'ie ook nog eens was afgeprijst! Toen kostte die in plaats van 9 nog maar 3 (!!!).
Dan dit fluffy vest. Yes daar was ik naar op zoek! Heerlijk warm en zwart is makkelijk te combineren. Deze kostte 15

Dan deze bordeaux rode halve peplum top. Aan de voorkant sluit 'ie mooi aan, maar aan de achterkant is het een peplum. Semi-transparant en leuk te combineren met bijvoorbeeld het zwarte vest. Alleen zie je dan de leuke achterkant niet meer... Deze kostte €10
\Dit vind ik echt een hele  mooie opdruk! Subtiel, minimalistisch en leuk te combineren met een bijpassende lipstick. Deze was ook afgeprijsd en kostte maar 2!


Deze fluffy schattige trui is onderdeel van een twosie. Jawel, de nieuwe onesie! Ik heb de broek helaas niet op de foto gezet maar die is even fluffy als deze trui. Deze twosie kostte 15.

En nog een top om te combineren met een warm vest. Ik vind de mouwtjes zo leuk! 8
En nog een t-shirt met van die leuke mouwtjes. 6
Dan heb ik nog een vest gekocht. Een hele lange, bruin gemêleerde. Niet zo super warm als het zwarte vest, maar nog steeds lekker. 12
Deze vind ik zo gaaf! Ik was diep teleurgesteld dat ik mijn lichtgrijze maxi-rok van deze zomer niet meer aan kon, maar nu heb ik een winter variant! Deze is lekker dik en donkergrijs. Ik kreeg het niet voor elkaar om hem flatteus op de foto te zetten, zoals je ziet, maar ik zal wel een keer een foto van een outfit met deze rok plaatsen. 13
En een basic zwarte broek. Ik heb nog nooit een broek gekocht bij de Primark, dus dit is een experiment. 13

Als laatste kledingstuk heb ik deze grof gebreide trui gekocht. Hij is redelijk lang en het is een beetje een oversized model. 12


En deze sieraden! Een statement ketting met roze steentjes (6), een set van 6 paar oorbellen (2) en het laatste paar oorbellen kocht ik bij de River Island (2) op de hoek bij de Primark. Hoort eigenlijk niet in deze shoplog, maar ik vond het toch wel leuk om ze erbij te zetten. 

Deze kniekousen kon ik ook niet laten liggen. Het is eigenlijk een set van 2 paar, maar het andere paar heb ik aan mijn zusje gegeven. 4

Hier kan ik wel weer even mee vooruit!  Mijn favoriete items zijn de grijs/witte peplum top en de maxi-rok.




Wat vind jij echte must-haves voor dit najaar/winter?

0 reacties:

Een reactie posten

 

braveblackbird Copyright © 2014 Powered by Blogger