dinsdag 28 oktober 2014

Shoplog: E.L.F.

Misschien ken je het, misschien nog niet: het budget make-up merk Eyes Lips Face (E.LF.)
E.LF. verkoopt kwalitatief prima make-up voor een budget prijs. E.L.F. heeft drie productlijnen: de studio, mineral en essential lijn. De essentials zijn allerlei producten die maar €1,- per stuk kosten. De studio lijn heeft iets duurdere producten, maar de prijzen zijn nog steeds laag. En als laatste de de duurste: de mineral lijn. Ook bijzonder: Het merk is dierproefvrij! Geen enkel product bevat dierlijke bestanddelen.

E.L.F. is in Nederland niet of nauwelijks te verkrijgen, alleen online via hun webshop. Het nadeel is dat de verzendkosten daardoor relatief hoog zijn. Die liggen rond de 7 à 8 euro.
Twee weken terug kreeg ik in mijn mailbox een berichtje over een actie dat als je €30,- uitgaf je nog maar €2,- verzendkosten hoefde te betalen! Samen met twee vriendinnen bestelde ik een aantal producten in de webshop van E.L.F.

Ik bestelde een wimperkrultang, blush, bronzer, een wit en een zwart oogpotlood en een lipstick.

Als eerste de wimperkrultang. Ik ben gezegend met wimpers die uit zich zelf al omhoog krullen, maar ik las dat het krullen van je wimpers de key is tot lange volumineuze wimpers. Ook als je wimpers uit zichzelf omhoog krullen. Dat wilde ik wel eens zien! Ik bestelde deze wimperkrultang van de essential lijn en deze kostte dus €1.

Als tweede kocht ik de blush in de kleur Blushing (wow, goed bedacht...) Een roze tint, een beetje tussen fel- en oudroze in. Het is op de webshop lastig te zien wat voor kleur je besteld, maar deze is wel goed uitgevallen! Het kwastje stelt waarschijnlijk niet veel voor. Deze blush kostte €2,50 en is daarmee het duurste product dat ik bestelde. 

Dan de bronzer. Voor €0,50 moest ik die wel bestellen! Maar oei wat ziet 'ie er donker uit... Hetzelfde verhaal als met de blush, de kleur is online lastig te bepalen. Misschien valt het in de praktijk wel mee.

En deze lipstick in de kleur Posh. Toen ik aan mijn vriendin Anne vroeg of ik deze moest bestellen werd ze helemaal wild. ;) We bestelden hem allebei! Het is een beetje een bordeaux rode kleur. Ik ben heel benieuwd. Ook deze is van de essential lijn en kostte €1.

Een wit oogpotlood bijvoorbeeld voor op de onderste waterlijn (Daar wil ik hem in ieder geval voor gebruiken). Eigenlijk wilde ik een ander wit oogpotlood uitproberen, maar die was uitverkocht. Deze is niet echt wit, maar meer een beetje zilverkleurig. Hij heet dan ook Shimmer Eyeliner potlood in de kleur Iconic Ivory. Weer een €1 product!

Last but not least - een zwart oogpotlood. Voor op de bovenste of onderste waterlijn, om een smokey eye mee te maken, of gewoon een lijntje boven je oog. Ik had een nieuwe nodig en was nieuwsgierig naar de kwaliteit van dit goedkope oogpotlood. Ook €1.

Totaal kwam ik uit op maar €7! Ik kan niet wachten om alle producten uit te proberen. Klik hier om naar de webshop te gaan.



Heb jij weleens iets besteld van E.L.F? En beviel dat?



0 reacties:

Een reactie posten

 

braveblackbird Copyright © 2014 Powered by Blogger