woensdag 29 oktober 2014

Schoolstress en opstartproblemen

Ik ben nog niet zolang geleden begonnen met mijn blog, dus ik moet nog een beetje wennen en leren plannen (ha-ha dat rijmt). Zoals je misschien wel gemerkt hebt ging dat niet helemaal goed de afgelopen anderhalve week.

Ik had het heel druk met sporten, school, profielwerkstuk en rijlessen... Allemaal slechte smoesjes natuurlijk. Het weekend voor de vakantie had ik een tweedaags internationaal softbal toernooi en die maandag daarna had ik gelijk een geschiedenis tentamen. En daarna nog een repetitie Frans. De sporters onder ons weten misschien wel dat er niet veel tijd over blijft om te leren in zo'n weekend. Ik was gelukkig al eerder begonnen met leren, maar daardoor heb ik mijn blog even op een lager pitje moeten zetten. Al met al bracht het wel wat stress en vermoeidheid met zich mee. Vorige week heb ik gelukkig weer een beetje kunnen opladen.

Over opstartproblemen gesproken. Ik heb ook een beetje moeite met goede foto's maken. Ik maak nu alle foto's met mijn Samsung Galaxy S4, maar heb geen statief of fotograaf... Ik moet er nog een beetje handig in worden, helemaal aangezien ik voorlopig nog geen geld heb voor een camera met zo'n mooi draaibaar schermpje. 

Ik heb nu besloten om te proberen op twee vaste momenten in de week iets te publiceren. Een keer op woensdag en een keer in het weekend. En misschien af en toe nog wat tussendoor, maar daar ben ik dan vrij in.

Heb jij ook last van schoolstress of misschien zelfs al van een hersftdipje?




0 reacties:

Een reactie posten

 

braveblackbird Copyright © 2014 Powered by Blogger